Showen är över!

Hej!
I eftermiddag, jo tjena. Nu är jag här i alla fall. Megatrött i huvudet dock, gårdagen var ju vild.. Ingen alkohol inblandad(för min del) men jag kände mig riktigt jädra bakis imorse.. Stört.. Hur som helst, idag har vi haft 3 föreställningar med showen - de tre sista. Den föreställningen vi hade för niorna var klart bäst, då alla förstod skämten och vi lyckades jättebra! Det verkade vara en bra show trots allt :) Nu på kvällen hade vi även en företällning för utomstående, som avslutades med att vi fick en varsin blomma! Alla var grymt duktiga idag!

Efter skolan åkte Felicia jag och köpte jordgubbar och en festis att dela på. Det slutade med att vi satte oss och åt jordgubbarna i ett dike, i brist på annat. Vi orkade helt enkelt inte gå någonstans, och vem vill inte ha "äta jordgubbar i ett dike" på meritlistan? Sedan gick vi förbi Anders, där vi landade ett tag.


image595
Såhär såg jag då ut på balen igår..

Vill även passa på att tacka alla för en underbar kväll igår, och för fyra fantastiska år. <3

Kommentarer
Postat av: mikaela

ååååhhhhh!:)

2008-06-08 @ 17:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback