Musikmaskinen

Nu är jag hemma, från tv-inspelningen av Musikmaskinen. Det var roligt, trots att jag nog inte riktigt passar in i en tv-studio. Jag blir ju alltid så himla besviken över hur allting är gjort, hur mycket saker som inte är som det ser ut i rutan. Man blev liiiite trött på att klappa händerna mellan varje klipp, så i slutet var det mest tappra försök att hålla händerna upp och ryggen rak. Det blir nog ingen trevlig upplevelse att se programet på tv senare, då man säkert kommer få någon skymt av mig. Men, vi fick Ben n' Jerrys där, jag klagar inte. Jag har ju för fasen gott och dregglat efter det länge..

När jag satte mig här såg jag föresten att mitt linslock hade kommit. Jag råkade ju tappa mitt på balen, så det var bara att beställa hem ett nytt. Som vanligt fick man med några godisbitar hem,
cyberphoto är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback