Måndag

Idag var det den sista skoldagen, förutom imorgon då det är skolavslutning. Vi hade basgruppskamp och sedan var det fotbollsmatch mot lärarna. Niorna förlorade, och många gick därifrån med sura miner men det gjorde inte jag. För det första är det en lek alltihop, och för det andra som tycker jag vi kunde bjuda på det.

Någon: Vad tycker vi om lärarna?
Alla: ILLA!
Någon: Hur illa?
Alla: JÄVLIGT ILLA!
Petra: ..men jag tycker om Henke!

Folk blev lite småsura på mig, men vafasen.. Jag diggar Henke stenhårt, trots att han var på motståndarlaget.

Imorgon är det som sagt skolavslutning, och det är väl på både gott och ont. Jag vet ju med säkerhet att jag inte kommer därifrån med torra kinder, det gjorde jag inte ens förra året. Det känns väldigt hemskt alltihop faktiskt, allting är slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback