HEJ!

Nu har det varit ruskigt tyst här ett par dagar, även från er. Men jag hörde något om att det inte gick att kommentera när bloggen inte var flyttad? Hmm..

Hur som helst, jag har varit på landet med Jenny fredag - lördag. Vi solade och tog det lugnt, vilken syns på min extremt vackra hudfärg nu. Väldigt fint, och mycket skönt. Eller inte. Jag åkte dock in tidigare från landet, tillsammans med Jenny. För att idag kunna åka in till stan och köpa grejer till avslutningen, jag åkte in - men självklart hittade jag ingenting. Det var äckligt varmt också, och min kropp är öm av brännskador typ. Och imorgon ska vi ha 5-kamp med skolan. Jag funderar på att ta mina shorts som jag har sytt själv, trots att de är fula. Jag måste ju ha någonting som täcker lite ben och fortfarande går att röra sig i.

Ähm.. Hejdå. Jag har nog aldrig varit såhär ostrukturerad i ett inlägg, höhö.

Kommentarer
Postat av: Sebastian Eriksson

svar: yes ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback