Håkan Hellström...

Jag sitter här och funderar över Håkan Hellström, som alla är så hiiiimla förälskade i. Jag själv, tycker han är kass. Jag har under de senaste månaderna försökt börja tycka om honom, och jag kan medge att det inte är något fel på hans tidigare låtar - men det brukar bli så när man har hört en låt många gånger. Håkan var ju, som de flesta antagligen redan vet, på Allsång på Skansen igår. Och överallt stod det flickor i min ålder och grinade som små barn. Varför? Jag har absolut ingen aning.

Jag frågade Felicia om hon kunde förklara för mig varför han är så bra. "Han berör" sa hon, och det verkar ju som resten av Sverige håller med henne. Men jag kan verkligen inte förstå varför. Killen kan inte sjunga, hälften av de toner som kommer ut ur munnen på honom är falska toner.

Jag tycker att han borde bli poet eller någonting om han berör så jädra mycket. Man kan inte vara sångare om man sjunger falskt!

So, Håkan-lovers. Tell me, varför gillar ni Håkan?

Kommentarer
Postat av: Annizh

Han sjunger inte falskt, jag fattar inte varför alla får för sig det.

Ok, jag håller med alla hans spelningar är inte klockrena...det är ingens! Alla har dåliga dagar. Jag kan hålla med att alla toner satt 100 % igår, men än sen? Vad spelar det för roll om killen kan sjunga eller inte, vi håkan fans(riktiga) bryr oss varken om hur han sjunger, hur han ser ut UTAN vad han sjunger. Lyssna på hans texter förstår du. Jag börjar grina som ett litet barn när jag hör han, för hans texter berör. Det är inga texter han bara slängt ihop utan det är texter han skrivit om saker han varit med om. Texterna är riktiga, texterna kan folk känna igen sig i.

Han ger även folk hopp. Folk som vill bli kända sångerkor. Han kom från en liten stad, han kunde inte sjunga han kunde ingenting. Men se vart han står nu, se hur han lyckas.

Han är min förebild!

Postat av: sofia

Håkan kan visst sjunga! Och det viktiga med hans låar är precis som anna sa texterna! Dom är underbara! Han är bäst! <3

2008-06-28 @ 22:22:31
URL: http://esofia.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag tycker han är skön, som person och hans låtar är svängiga även om inte varje ton sitter :) han är Håkan helt enkelt <3 man bara älskar honom

2008-06-30 @ 21:56:10
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback