Fotbolls-Sverige

Matchen igår var ju..intressant. Vi brukar faktiskt kunna spela rätt bra, men igår var Sverige riktigt kassa faktiskt. Men å andra sidan så har vi inget toppenlag just nu tycker jag.

Fredrik Ljungberg, är antagligen kvar i laget för att kunna dra till falska frisparkar titt som tätt. Minst 5 filmningar per match är väl hans motto? Att han dessutom är kalsongmodell och är "flickfavoriten" i laget ger väl lite bra publicitet. Synd att han inte kan spela fotboll.
 
Anders Svensson, har fått smeknamnet Taco. Det mest patetiska smeknamnet jag någonsin hört. Smeknamnen handlar inte längre om hur han spelar på plan, utan istället vilken favoriträtt han har. Du har ju samma favoriträtt som jag, snygging!

Henrik Larsson, är antagligen kvar i landslaget för det snygga dive-målet han gjorde för ett par år sedan. Nu har han nog målet är ta bollen från en spelare 1 gång, så håller han sig kvar i laget.

Chippen, ät lite värktabletter och spring ut på planen. Vi behöver ju dig!

Kommentarer
Postat av: Michmeister HIMSELF!

Tja intressant är väll att sätt att beskriva gårdagens match. Personligen tyckte jag att det var som att se ett maraton mellan Homer Simpson och Hjulben :p

Postat av: joel

Tyvärr måste jag ju säga att herr svensson är lika löjlig som en chippen utan ben... sorry, men sanningen är ofta brutal...

2008-06-19 @ 16:07:59
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: wahlman #16

visst chippen e bra, men om han e skadad, så sätt fan in seb larsson som är minst lika bra offensivt och han är bättre defensivt än chippen..

Plus att han är kung på frisparkar.

2008-06-19 @ 16:21:36
URL: http://wahlman16.blogg.se/
Postat av: Annizh

jag håller med anders om sebastian. blev sur att de inte satt in honom.

2008-06-19 @ 18:30:56
URL: http://annizh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback