Deo från Dove

image593
Jag pratade just med min syster i telefonen. Och hon bekräftade mina tankar. Dove pro age!? Sen när blir man rynkig och "gammal" under armarna? Det känns som att den här anti-rynk grejen har gått lite för långt. För det första, vem fasen kollar folk under armarna? Det är något extremt suspekt fetisch i så fall. För det andra, vem fasen bryr sig om armhålorna? För det tredje, ska det inte synas att folk blir äldre!?

Fast, folk bryr sig om hur man ser ut i armhålorna. Man ska inte ha hår där.. Möjligtvis killar...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha! Pro-age för armhålan? Det var lite komiskt!

Postat av: emelie

hehe, jag såg den där i affären för ett tag sen och höll på att garva ihjäl mig. pro-age i armhålan! hahaha

2008-06-03 @ 16:04:26
URL: http://whirl.se/wp
Postat av: Jenny

Är det bara jag som hållit koll på reklamerna? ;) Dove pro-age har tydligen en massa ämnen i sig som gör äldre hud vackrare, inte bara mindre rynkiga. Enligt dove blir väl säkert även slapp och torr hud mjuk och skön med deras deo!

haha, va fult, värsta reklamkampanjen för dove...

2008-06-03 @ 16:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback