Busstrejk

Busstrejken som kanske kommer ske på söndag har väl alla hört talas om vid det här laget. Frågan är hur länge den håller i sig? Jag bor i Tyresö, där det enda kommunala sättet att ta sig till någon ort i närheten är genom buss. Hur fasen ska jag kunna ta mig någonstans? Ska jag ta cykeln till Gullmarsplan för att ta en fika? Hmpf..

Vi borde få pengar tillbaka för sommarbusskortet, om strejken håller i sig länge.

Man kommer ju inte kunna planera någonting under hela sommaren, eftersom jag inte har en jädra aning ifall jag kan ta oss någonstans! Det suger.

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

sv: Haha du har rätt.... jag har nog inte heller hittat anledningen.. eller jo... det bästa med facebook är att skriva till alla gamla klasskompisar, jobbarkompisar och lärare som man haft.. allt folk man stött på som bara passerat.... och alla dem som man träffat typ några få gånger men inte vågat prata med.. då kan man liksom visa att man existerar på facebook ;) haha... och så fanclubar såklart ^^



Men som du säger... vilka ska man bli vän med... det är lite sisådär....

Men bli vän med mig vettja ;)

Postat av: Felicia

Jag kommer dö. Jag sommarjobbar typ då, >.<

Jag hoppas den bara håller i sig i någon vecka.

2008-06-29 @ 13:17:04
URL: http://fiamedlitenknuff.blogg.se/
Postat av: melinda

fin bloggdesign :)

2008-06-29 @ 14:37:26
URL: http://mj.blogg.dr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback