Bloggar

Jag har fastnat för bloggar. Jag älskar att läsa om andras liv, just för att det inte är som mitt eget. Jag har alltid fascinerat mig i andras liv, jag brukar vara den som vet mest saker om personerna i skolan. Jag vet inte hur jag lyckas, men alltind jag hör om andra personer fastnar.

Bloggar är så himla unika tycker jag, och jag syftar inte på modebloggarna som absolut inte är unika - utan de andra som kan variera sig. Jag tänkte göra en lista på vilka bloggar jag läser, just för att de är så härliga. Men nu måste jag visst städa, och klä på mig. Jag låg kvar i sängen till halv ett idag, jag kommer få skit för det idag känner jag. Mamma o Pappa gillar aldrig när jag sover länge, surt.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, jag tycker också att det är skitkul att läsa om andra!



Ha en trevlig söndag =)

Postat av: fiaah

fin blogg!:) Ha en bra dag!=)

2008-06-15 @ 13:39:36
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback