Bikiniränder..

Jag blev ju bränd i helgen, hela ryggen och benen var ju röda. Men nu har det faktiskt försvunnit, och blivit lite brun färg istället! Det är helt otroligt, jag som alltid brukar vara vit-röd-vit! Men i och för sig, jämförelsevis med er andra så är jag fortfarande det. Jag är fortfarande vit, förstår ni då hur jag ser ut under bikiniranden? Haha!

Plus att nu har jag även råkat sätta mig på en stålgrej när vi åt jordgubbar i söndags, så nu har jag feta blåmärket på rumpan. Det gör väldigt ont faktiskt, med tanke på att man sitter ner hela tiden.. Snyggt är det inte heller, men det lär ju inte vara så många som ser det. Jag visar sällan upp min rumpa offentligt.

ÅH NEJ! Jag hörde ju hur
min hylla ramlade igen! Gud vad illa! Jag hoppas innerligt att toalettlocket var på den här gången, jag vill inte plocka saker ur toaletten igen!!

Edit: TOALETTLOCKET VAR PÅ! Surt bara att jag ändå måste plocka upp alltihop...


Kommentarer
Postat av: Lina

BYT HYLLA!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback