Balbalbal

Jag känner mig extremt nervös, allting ska ju vara perfekt. Hade jag ju tänkt i huvudet i alla fall, men så blir det ju inte. Men det kommer nog bli bra. Ma jag undrar vad fasen jag sitta och fnula med när hon fixar mitt hår? Jag tänker så mycket att det skrämmer mig, hur ska jag då klara att sitta still i typ 2 timmar? i'm screwed. Nerverna kommer ta över, och jag kommer bli kissnödig.

Föresten, jag måste säga till Anders varje gång jag behöver kissa ikväll! Så att han kan dra ut min stol. Jag får nog knipa igen rätt ordentligt ikväll, jag vet inte riktigt hur jag skulle formulera mig om jag blev kissnödig. "Ehm.. Anders, jag behöver gå och pinkilurva". Vad fasen gör jag om han glömmer? "För i helvete Anders, jag håller på och pinka på mig! Dra ut stoljävlen."  nej, jag ska nog knipa.

Fan, nu blev jag kissnödig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback