Sommar.

Hej!
Nu är jag hemma från landet. Eller egentligen har jag knappt varit där, utan vi tog båten till Trosa och tillbaka. Och dagen efter åkte vi till Vindö och träffade andra släktingar. På Vindö badade vi i vågorna från Silja Line båtar, precis som när vi var små. Minnen som bildas igen, och jag var tvungen att springa ut på klippan och vinka till människorna som åkte på båten. Sommar.

Imorgon börjar jag jobba, på Vandrarhemmet vid slottet. Antagligen blir det ganska soft, och skönt att faktiskt göra någonting. Jag ska jobba med två killar till, en av dem kände jag sedan tidigare. Jag har dock inte pratat med honom på flera år, och nu kommer mamma hem och säger att hon har träffat hans mamma som sa att snubben är glad över att jag ska jobba med honom. Det kan jag verkligen inte tänka mig, men lite trygghet är det kanske...



Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Härlig bild

Postat av: Tiger

Gud vilken fin bild, shit vad högt du kan hoppa!

2008-07-30 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback