Balls of steel

Hemma i huset igen, det blev en snabb vistelse på Aspö. Det fanns ju inte direkt mycket att göra där, mer än att typ..äta? Jag som inte ens är något big fan av mat går och dregglar efter mat hela dagarna där ute. Jag tror att min tunga har lärt sig att det inte serveras äcklig mat i skärgårn på sommaren. Möjligtvis lax, som aldrig har varit någon särskild succé för min del.

Igårkväll åkte vi till Adam, på ön brevid. Vi låg mest och kollade på TV och youtubefilmer. Jag håller på att bli sugen på det förbjudna. Jag vill spela World of Warcraft. Man får ju testa gratis! Det är ju så frestande så jag vet inte vad! Men jag ska låta bli va? Det är typ en förbjuden zon.


Underbart, underbart.

Kommentarer
Postat av: Gurra

HAHA JAAA!! Balls balls balls balls balls of steel!

2008-07-06 @ 22:01:41
Postat av: Robin

Du vill göra det! Kom igen nu! På med nördar skillsen och spela lite WoW! :D



It's time to kick ass and chew bubblegum, and I'm all out of gum.

2008-07-11 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback