YESTERDAY

Igår bloggade jag inte alls. Inte helt likt mig, men jag satt knappt vid datorn så det blev inte så. Jag spenderade dagen med Felicia. Först var vi hemma hos henne, jag använde hennes katt som fotoobjekt. Hennes katt har så otroligt coola ögon, det går i släkten antar jag..

Efter att ha spenderat ett par timmar hemma hos Felicia åkte vi in till stan för att gå på bio. Vi såg "Sweeney Todd", ni vet den nya filmen med Johnny Depp? Det var en rätt skum film, blandningen mellan musikal och blod var ganska ny för mig. Och sen var det nog världens sämsta fejkblod i den filmen, men visst fick man lite rysningar. Storyn var ju rätt creepy ändå..

Återkommer senare! :)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Kicki berättade för mig att hennes kompis hade sagt (xD) att blod dom har bandats med syre (eller nått sånt xD) Ser ut så x)

2008-02-29 @ 12:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback