UPPMUNTRINGSVIDEO


Fikade just med mamma och pappa. Kladdkaka igen (a) Pappa fick träningskort och jag fick örhängen av mamma. Mamma: "Nu kan vi alla gå och träna..och sen kan Frida komma, och Elin.. och så Charlie!" Men jag tyckte hon gick lite för långt, vi ska inte komma som en jord och ta över hela gymmet. Nejtack! xD

Tycker det är riktigt tjorvigt, det börjar spridas lite bilder och en film på mig i skolan. Jag skickade en film till Felicia mitt i natten för ett tag sen. En video där jag gör grimarser och säger godnatt till henne. Det är grymt ful, och nu har folk lyckats få tag på den. Hela min vänskapskrets har nu sett den.. *skäms* den är inte vacker. Dessutom har de snott ett par otroligt vackra bilder på mig också. YAY! ;)

Jag tog dessutom mod till mig idag, och raderade alla sms i inkorgen. Jag har sparat sms från april förra året, folk tyckte det var dags för mig att rensa. Så jag sparade några få meddelanden, och nu är min inkorg tom. Deprimerande...

Oj, hoppsan var klockan var mycket. Jag borde ligga och läsa och snart sova!
Godnatt mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Felicia

VIDEON ÄR JUE JÄTTESÖT! (L) :'D

2008-02-15 @ 14:33:45
Postat av: L L

Har du raderat alla våra sms :( :( Jag har sparat alla i alla fall

2008-02-17 @ 00:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback