TRÅKIG LISTA

För att stilla mitt list-begär..

TA FRAM MOBILEN & VA ÄRLIG!

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 7?
Andäsh, självklart! ;D
VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Emelie T, vänner :)
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Gunnar the workfriend, jag träffar inte pappas buddys särskilt ofta faktiskt..
ÄR NUMMER 18 SÖT?
Elsa, jaa :)
VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NUMMER 33?
Hanna, översocial!
HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Anna F, hon går i min klass
HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Alex, yes.
HUR KÄNNER DU NUMMER 63?
Mirre, hon går i min klass..
NÄR TRÄFFADE NU NUMMER 64 SENAST?
Nelly, uhm.. I söndags.
NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Buko, nästa tisdag kanske..
ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
Billiam, jadå! :)
HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Amanda, möjligtvis för läääänge sen..
HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
Adam the Omis, ja...
VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Josefine, jag har nog i stort sätt aldrig pratat med henne så jag vet inte.
KÄNNER DU NUMMER 1?
Det är jag själv, så förhoppningsvis
SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM?
Andreas, jadå!
VAD HAR DU OCH NUMMER 52 FÖR RELATION?
Linus(Lina), "Vi är som skosnöret i en sko" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback