THEY SAY, TIME HEALS EVERYTHING. BUT I'M STILL WAITING.

Jag är aldrig tillräcklig, aldrig. Jag har fått bekräftat, att även den lilla del av mig själv som jag kunde komma att tycka om ibland. Inte ens den lilla delen räckte till. Inte ens den dög. Allting är fel, ingenting är rätt. Jag vet det. Öm punkt? Ja, precis där träffade du.

Ni får kalla mina problem små, ni får säga att jag är en otroligt negativ och deprimerad person. Kanske är jag också ynklig som väljer att på något sätt skriva ut dem på min blogg. Men jag skiter i det, min blogg - my rules. Jag har den för att skriva, inte för att läsa. Jag är ledsen, men just nu så får ni klicka bort från mina deprissioner. Vill ni inte veta den här sidan av mig. Så ska ni inte läsa den här bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback