*STOLT*

Jag vann! Första gången någonsin som jag kan mäta mig med pappas poäng i bowling, och jag vinner. I alla fall första serien, andra var jag tätt efter. Men som pappa sa "det är en historisk dag", hah! Jag lirar bowling, och inte boll! YAY! ;D

Efter att ha åkt en timme med buss kom jag alltså fram till Heron där pappa och jag skulle spela, och spela gjorde vi! :) Sedan skulle vi käka, med pappa blev så tjurig på personalen på Pizza Hut att vi åklte därifrån, och istället hamnade i Tyresö på Kina resturangen. Känns som om jag har ätit ute hur mycket som helst nu, Pizza i lördags, resterna från det igår, Donken igår och Kina idag. Inge mer nu, tack!

Petra är i alla fall stolt över att ha klått sin far på bowling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback