STOCKHOLM BY NIGHT

Idag hade vi studiedag. Jag tillbringade den i staden med Anna, Anders, Josefin, Robin, Felicia och Oliver. :) Vi åt på burger king och knallade sedan vidare mot Akademibokhandeln för att kolla upp någon bok. Där fastnade vi väääldigt länge, tills vi insåg att vi alla väntade på varandra. Höhö. Då drog sig tjejerna till gallerian för att köpa brownie med mjukglass(finns inget bättre) och killarna försvann in på Stadium. Vi möttes upp senare. Men sen åkte alla förutom jag och Felicia som skulle stanna kvar tills det blev mörkt och fota Stockholm by night.

Så Felicia och jag gick från T-centralen till slussen och fotade allt vi såg. Och slutligen åkte vi till gullmars där vi fortsatte fota. Nu har jag varit hemma ett tag och ätit middag med mamma :)

Jag: Åh, det känns som en sån där korv som jag har hemma. En sån där man gör så här och klämmer på ni vet? *visar med händerna*
Nejnej, det går inte att misstolka!

    
1. Jag blev irriterad på den långa slutartiden. 2. Gamla stan. 3. Slussen. 4. Felicia, liten? 5. Slussen.

Kommentarer
Postat av: Felicia

AHAHHAHAHAHAHAH XD
(L)

2008-02-08 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback