SKITSNACK

Sitter här och skulle äntligen göra mitt val av gymnasium. Och tror ni sidan funkar nu eller? Nej, självklart inte. Alla Sveriges 15-16 åringar ska ju fasen göra det där jädrans valet. Jag vill inte göra valet, men det är ju dags. Så fort sidan funkar är det bara skicka in, skriva ut, skriva på och lämna in. Fort och smärtfritt!

Anders håller just nu på att sälja godis och kakor åt sin bror till mig. En massa smaskiga saker räknar han upp, ni vet ju hur mycket gott som säljs från skolorna!? jag blir ju förtvivlad, jag ska vara snäll och köpa något. Men hur fasen ska jag kunna välja det? Med min beslutsångest? Haha, feta i-landsproblemet.

Vad grymt tråkigt jag skriver!? Vad händer? Uhm..vi hörs imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback