SÅS? NEJ TACK

Nu har jag ätit, enligt mig, inte allt för god middag. Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med en massa såser. Varför ska man dränka något som är så gott själv med något äckligt, som ändrar hela smaken? Varför hälla på en massa kladdig sås? Såse kladdar bara ner alla delikatesser som finns på tallriker. Inte ens gurkorna lämnar den ifred, utan snart har den bekämpat över den och gurkan har blivit dränkt i gräddig sås.

Jag vill inte ha det så, allting ska ha sin sida av tallriken. Lets stay there. Tills den ska lastas som ett skepp i min mun såklart. Men, sås förstör bara. Ibland är jag till och med så kinkig(?) att jag att jag torkar av tallriken på sås innan jag lägger på nästa sak. Jag vet att många älskar sås, men jag tycker bara det är äckligt. Jag skrapar alltid bort all sås från kött osv, det är ju köttet som är maten!

Är jag ensam såsdissare?

Kommentarer
Postat av: Gurra

Hur vågar du :O :)!

2008-02-17 @ 22:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback