MORMOR

Imorgon ska jag träffa mormor. Jag måste verkligen ta vara på tiden med henne, och det är när jag är själv och gör saker med henne som jag faktiskt gör det. För då är hon mormor. När hon är hemma här på söndagarna är hon bara en jobbig, frågvis människa som inte förstår mycket. Men förhoppningsvis kan jag hålla mitt temprament i skick och uppför mig bra imorgon, för det är hon verkligen värld.

Så, imorgon ska jag möta upp henne vid centralen. Och därifrån ska vi åka till Bergianska(?) där det finns en massa blommor och grejer. Ingen aning om vad det är, men mormor gillar blommor - och jag gillar att fota blommor. Och yes, jag får ta med mig min kamera. Erat onsdagsnöje kanske är glassigare än mitt, men jag ska ha det trevligt i alla fall.

Kommentarer
Postat av: M a r i a

klart att du ska ta vara på din mormor.. jag hade gjort vad som helst för att bara få träffa min en sista gång!

Postat av: Jonna

fin blogg:)!

2008-02-27 @ 16:01:28
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback