LISTA

Nu tänker jag göra en finfin kategori för alla mina tråkiga listor så ni slipper läsa dem - för jag vill göra dem ;)

Röker du? - nej
Snusar du? - nej
Skolkar du? - palla?
Gör du frukosten själv? - yes!
Har du suttit i rätten? - nej
Har du slagit ner någon? - hell no
Har du pussat någon av samma kön? - Uhm..ja
Har du varit på strippklubb? - nej
Vad gör du när du blöder näsblod? - jag har aldrig gjort det..
När grät du senast? - Förra helgen tror jag..
Vem kan du prata om allt med? - jag delar nog upp det lite tror jag...
Har du solglasögon? - Nej, vill ha!
Skriv en mening på engelska - Just because I'm nerdy
Vem pussade du senast? - ..
Vem kramade du senast? - Öh..Mamma eller pappa tror jag..
Vad är din högsta önskan just nu? - Tihi.. (a)
Vad heter ditt hårspray du använder? - Använder det aldrig...
Vem gillar du? - jag tycker om många..
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - svart
Har du string på dig just nu? - Äh..ja
Känner du någon som heter Niklas? - Nja..
Har du bärbar data? - Nej, men förhoppningsvis snart :)
Är du blyg? - tyvärr ja.
Vad tänker du på just nu? - nära och kära.. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback