I'M TROUBLESOME (8)


Changed plans. Imorgon ska jag gymma, tror jag. Och sedan ska jag och pappa (kanske mamma också) åka och bowla och käka i Heron City. Jag hoppas faktiskt att det bara blir pappa, vi umgås ju aldrig ensamma. Men mamma ska väl inte behöva sitta hemma själv heller. Frida, den jäveln, har ju dragit till Thailand.

Om mindre än en månad sitter jag på planet till Teneriffa. Känns riktigt skönt faktiskt -  värme, sol, bad, koppla av, god mat, godis. Tills dess får man ta och träna rätt duktigt :) Därför borde jag gå till gymmet imorgon, hoppas hoppas hoppas att det inte är så många andra som har tänkt samma sak.
image454
Det är så irriterande när man ska ta fina semesterbilder, och så är det alla dessa människor, tjocka och vita knubbsälar.. Sen finns det mycket roliga saker man kan hitta, saker som kan misstolkas lite på bild. Ser ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback