GOD MORGON

Jag är uppe! Klockan är inte ens 10 och jag är uppe! :) Jag tänkte nämligen ta mig till gymmet rätt tidigt idag, så att det inte är så mycket folk. Inte i min ålder i alla fall, jag tycker det är så himla jobbigt med en massa folk. Då fokuserar jag alltid på dem istället för mig själv.

När jag kommer hem igen ska jag nog se på den där knäppa filmen igen, det måste ju faktiskt göras. Men nu blir det nog svensk text, även om det är lite småfusk så får de faktiskt ha överseende - den här filmen är ju knappt förståelig. "Fear and loathing in Las Vegas" med Johnny Depp är det jag pratar om.

Nej, borde kanske sätta igång snart. Senast 11 ska jag knalla iväg! :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: sant, bara det inte blir carola =P

Postat av: Nelly

Hur kan du säga att nån film med Johnny Depp e oförståelig, hela han e så mystisk så man blir klar i huvudet...mmm me löv him.

2008-02-27 @ 10:36:21
URL: http://peasandleaves.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback