?

Vi då, är inte vi dina vänner?
Du ville att jag inte skulle svara, nu gör jag inte det.

Kommentarer
Postat av: Annizh

jo, petra. därför kände jag mig så taskig när jg skrev det. men varför frågade du t.ex. inte om jag inte ville vara med er igår? Du sa ju förlåt för du inte frågat tidigare, men sen gör du ändå inte det. Jag kände mig så sviken petra,

Postat av: Felicia

Nu måste jag försvara Petra lite!
Från början var det så att jag, Robin, Bille och Kicki skulle ha en del 2 på vårt Harry Potter-maraton som vi hade för några veckor sen. Men så vart det så att Bille inte kunde så vi frågade om Anders och Petra ville komma istället.
Och det här var någon timma innan vi skulle vara hos Robin för att titta på filmerna.
Är det då så snällt om vi bjuder in DIG till ROBIN utan att ha snackat med honom innan?

2008-02-16 @ 18:49:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback