BLOGGA ÄR BRA!

Idag fick jag höra att mitt bloggande faktiskt ger resultat, av Henke. Han sa att min språk var riktigt bra och att jag kunde mäta mig med de bästa i skolan. Mitt problem är innehållet, att minimalisten inom mig alltid slår till. Måste döda den, den är inte bra alls.
Men det var kul att höra att han märker skillnad, för det gör ju verkligen jag. Kolla till exempel på blogginläggen jag skrev för 1 ½ år sedan ungefär? Ja, jag har faktiskt snart bloggat i två år. Och jag har gått igenom en utveckling.

Antagligen är det för att jag faktiskt bloggar för att jag vill det, jag gör det inte för att någon annan tvingar mig. Och då kommer inspirationen mycket lättare och det känns mycket roligare att skriva. Ni märker ju de dagarna när jag inte har lust att blogga, att formuleringarna är sjukt kassa ibland. Vi har alla våra dagar...

Ser ni skillnad?

Kommentarer
Postat av: Lina

"Han sa att MIN (!!) språk var riktigt bra och att jag kunde mäta mig med de bästa i skolan.."

hahaha, skönt att du skrev fel XD

2008-02-22 @ 19:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback