BE MY VALENTINE

image459


Alla hjärtans dag är snart här. Och det känns som en rätt deprimerande dag för de som inte "har någon". Dagen är liksom riktad till par där ute. Men egentligen är väl dagen riktad till alla. Man borde ju spendera den med människor man tycker om, åka till ett mysig fik i gamla stan kanske vore något. Ja, jag är i alla fall på. Jag tänker inte sitta och häcka på Alla hjärtans dag. Den ska ju vara hur mysig som helst.
Vad ska ni göra den 14:de februari? :)

bilden är skum, yes indeed. men skitsamma.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag har absolut inga planer för den 14 :)

2008-02-03 @ 21:14:17
Postat av: Annizh

inte jag heller förutom träning ;)

Postat av: Jessica

kungsberget ffs! Och sen myyyys

2008-02-03 @ 22:00:12
Postat av: sofia

KUNGSBERGET självklart! :D:D:D:D

2008-02-03 @ 22:52:52
URL: http://esofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback