ATT TJUVLYSSNA

Jag tror inte att det bara är jag som alltid tjuvlyssnar vad folk talar om på tunnelbanan, bussen etc. Jag tycker det är lika underhållande varje gång. Folk delar med sig av så himla mycket i sitt liv, igår till exempel satt jag och lyssnade på två killar i 20-års åldern. De hade plankat sig på bussen, deras busskort var 2 år gammalt. Jag måste säga att jag tycker de var riktigt duktiga som lyckades med det! Sen fick jag höra om alla historier om när de hade krockat med sina bilar.

Jag kan sitta hur länge som helst och bara lyssna, det är ju nästan alltid någon som delar med sig av något intressant ;)

Tjuvlyssnar ni? Är det okej att tjuvlyssna?

Kommentarer
Postat av: sofia

klart att det är okej att tjuvlyssna, det är ju typ det roligaste som finns :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback