Veckans tråkigaste dag var ändå helt okej.

Det var visst ingen bloggdag idag. Men dagen har i alla fall gått hyfsat snabbt för att vara en torsdag, och jag har hunnit med att klaga igen! Jag älskar när lärare kan ta kritik, och blir glada trots att jag säger att de gör saker helt åt helvete. Det var just det jag gjorde idag, och det känns så himla bra. Det är typ som att släppa 10 kilo från den osynliga ryggsäcken som jämt sitter på ryggen.

Annars har jag bränt tungan på en pizza, gråtit lite till One Tree Hill(jag som inte ens följer programet?) och inte städat ett dugg på mitt rum. Vilket jag borde ha gjort, eftersom det inte ser särskilt roligt ut härinne.

Imorgon är det Lucia i skolan 8.30, och jag ska dit och kika trots att jag börjar 9.45. Det är bara lucia en gång om året! Dessutom får man lussebullar och saft. Mys!

nu ska jag raka benen! ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: I will try


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback