Vart parkerade vi?

Jag förstår inte hur folk kan minnas vart de har parkerat bilen. Igår tänkte jag på det när jag klev ur bilen utanför ICA maxi, och gav mig fan på att jag skulle komma ihåg vart vi hade parkerat. Jag sprang runt inne på ICA med mamma och pappa, de betalade och vi skulle gå ut till bilen. Och jag hade glömt var bilen stod.

Jag har ett ganska bra minne, jag minns namn och ansikten väldigt lätt. Men just vart vi har parkerat kan jag aldrig minnas! Jag kommer få problem med det om jag skaffar bil någon gång i framtiden.

Kommentarer
Postat av: e

men då brukar det ju finnas såna där fiffiga skyltar med djur på utplacerade lite överallt på parkeringsplatsen, så att det bara är att kika efter sitt djur när man kommer ut från affären (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback