Tapeter vs. målarfärg

Vi gick ju som sagt och kikade på tapeter idag. Jag vill inte ha tapeter, jag tycker att tapeter suger bulle. De är oftast fula och sen ser man alltid skarven på dem. Pappa och jag hade långa disskusioner där inne huruvida vi skulle ha tapet eller inte. Jag ville inte ha tapet, men var jag tvungen så ville jag ha en helt vanlig vit. Men nä, pappa tyckte absolut att jag skulle ha någon form av struktur eller nästan osynlig mönster.

Pappa litar inte riktigt på mina instinkter, och på ett sätt förstår jag honom. Sist vi skulle välja färg och tapet kom vi hem med en gnallgrön färg, som nu har brytt min vägg. Jag diggar den, men det är ju inte riktigt någonting jag skryter om.

Till slut kom vi faktiskt hem med vit måladfärg. Vi får se hur det här blir!


Den här gången har jag faktiskt tänkt lite bättre, tror jag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

hejsan petra! jag är en rätt ny bloggare & vill jättegärna ha en fin header elr design eller vad man kallar det. Jag vet att du gjorde en åt min syster i somras och den blev superfin!

kontakta mig på glasklart__ @ hot... Det vore verkligen jättesnällt. / mathilda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback