Smink är svårt.

Jag somnade strax efter fyra inatt, surt! Det är så typiskt att jag inte ska kunna sova bara för att jag gick upp lite senare än vanligt. Nu har jag ju hamnat i enört  ond cirkel, jag kom ju inte upp förrän någon gång efter elva idag eftersom jag var helt stört trött. Jaja, jag får försöka fixa det efter nyår.

Idag ska vi åka och kika på tapeter till mitt nya rum, det börjar bli dags att försöka fixa någonting. Tydligen nöjer sig inte pappa med att jag vill ha en "helt vanlig vit tapet", som jag kallar det. Det finns tydligen många olika vita färger och strukturer så nu ska vi åka iväg och kika. Sen hade jag tänkt försöka lära mig hur man gör sotade ögon, eftersom det hade varit roligt att ha det på nyår. Men, sist jag försökte såg jag ut som en tvättbjörn.



Annars kan jag ju alltid be Lina sminka mig.

Kommentarer
Postat av: Tobias

hahahah sweet pic ;) haha såklart du gör

Postat av: Monica

jag har samma dilemma som du :/ vill också ha sotade ögon men så himla svårt att få det bra!

2008-12-30 @ 17:28:27
URL: http://mooniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback