Nyårsafton

Idag är det nyårsafton (för er som hade missat det).
Detta innebär fyrferkerier, god mat, lyxiga efterrätter och leenden på läpparna. Hittills har jag i princip bara hunnit med att gå upp, plocka upp kläder från golvet, gå på promenad och tja..ätit frukost. Snart ska jag duscha, fixa ansiktsmask, klä på mig, göra dekorationer, fixa efterrätt och försöka göra mig någorlunda snygg. Köpte mig ett par riktigt kassa strumpbyxor igår, eller jag köpte faktiskt fem stycken. Jag känner på mig att de kommer gå sönder efter några minuter, men jag ska ha minst två på mig så det är nog okej.

Det är första nyåret med min systemkamera, eftersom den dog i mellandagarna förra året. Nu verkar den i alla fall frisk och kry, så idag ska jag köra på bulb-läget och fånga fyrverkerier!


bild från förra året, med kompaktkamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback