Now hate me, so things seem normal in my head


Jag har utvecklats till en sur, dryg bitch. Jag har betett mig riktigt dåligt mot vissa, och jag är medveten om det. Kanske är det det som är värst, att jag vet hur jag beter mig. Jag skulle lätt kunna skylla på att jag mår dåligt, men det är ingen ursäkt. Jag ska inte vara otrevlig eller dryg hur jag än känner mig inombords. Men kanske är det en förklaring i alla fall. Jag känner att jag inte är mig själv längre, och jag vet faktiskt inte hur jag ska hitta tillbaka heller. Med en del är jag ju faktiskt mitt riktiga jag. Förlåt, är väl det jag vill säga egentligen. Förlåt.

Kommentarer
Postat av: Sona

Var inte ledsen Petris, du kommer att känna dig bättre och du kommer att hitta tillbaka till dig själv eller hitta "ett nytt jag" som du trivs med, jag är säker på att du inte har gjort någon farligt ledsen, man får ha översikt och folk har dåliga perioder och det tror jag alla vet. Jag finns här och ger dig en STOR KRAM <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback