Mes-fasoner.

Jag tappade just en låda på min fot. Det blev två jack i tårna och det började blöda jättemycket. Jag fick lägga mig ner på golvet, och när mamma skulle torka bort blodet såg hon att ett av jacken var ganska "djupa" och sa att det kanske behövde sys. Jag blev helt till mig, och sa till henne att vara tyst och sätta på ett plåster.

Jag har inte slagit i någonting så att det har börjat blöda avsevärt sedan jag fick min fobi. Min kniv- och skärsårfobi. Så det blev liksom för mycket nu när det väl hände, när jag såg allt blod och mina sår. Jag blev så äcklad av att det fanns ett sår på min tå, att jag började gråta. Jag tror att mamma bara tyckte att jag var mesig och försökte slippa städa, hon vet nämligen inte om min fobi. Jag har liksom aldrig nämnt den. Men jag blev så chockad, och är fortfarande det. Jag har inte förstått att jag tyckte att det var såhär jobbigt, utan att jag bara tyckte det var lite äckligt att tänka på. Men..jag började verkligen storböla.

Vilken mes jag är.

Kommentarer
Postat av: sona

Alltså, din nya design är jättejättefin <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback