Mellandagsrea.

Det verkar som om alla ska in till stan idag och kika på rean, och det ska faktiskt jag med. Men känner jag mig själv rätt kommer jag tröttna efter ett par minuter, vi får se vad Elin säger. Men vi ska försöka i alla fall, jag har ett par grejer jag ska kika på.

Sedan funderar jag på om januari ska vara en godis/chips-fri månad för mig. Det kommer antagligen finnas undantag, såsom fika. Men jag känner att det vore bra för mig att göra det här. Men jag klarar det inte ensam. Lina? Fia?

Kommentarer
Postat av: Petra

Åh fín blogg du har :D Jag heter också Petra :P hihi

Postat av: Lina

Märkligt. Januari ska bli min nyttighetsmånad!

har jag inte sagt det? Inget godis eller så och massa träning :)

2008-12-26 @ 15:47:12
Postat av: Gurra

Tänk om man hemligt sköt upp julen med 10 dar ... fan va pengar man dragit in om man handlat klappar på rean då xD

2008-12-26 @ 18:03:38
Postat av: Fia

Jag är nog faktiskt på :D

Så kanske man kan dra till med en till månad när man ändå håller på :D

2008-12-26 @ 18:55:27
Postat av: Sona

rean SÖÖG den är inte igång än ju!

2008-12-27 @ 00:34:24
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Gurra

då är ju rean slut fia -_-

2008-12-27 @ 01:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback