Fjärde advent



Gud, fjärde advent redan. Den sista alltså, och bara några dagar kvar till julafton. Det känns skumt, för julfeelingen är väl inte riktigt här tråkigt nog. Men det blir väl så, när man blir äldre. När snön dessutom vägrar infinna sig på julafton förstörs allt ännu mer. Men det har nog jag och alla andra bloggare tjatat om tillräckligt. Jag tänker inte deppa, det är mysigt att vara ledig och göra saker som man gör varje år. Nu börjar man även önska god jul lite kors och tvärs, och jag fick nyss ett godjul-sms som jag blev väldigt glad över.

Min tå ömmar, men jag har för en stund förträngt att jag har en hudbit som inte längre sitter fast där den ska. Euw.

Kommentarer
Postat av: e

fjärde advent.. tiden går verkligen jättefort! och idag åär det dan före dan före dopparedan (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback