En stressig stad.


bild från förra året

Efter en lång dag i skolan, där jag gjorde klart allting som behövde göras, åkte jag in till stan. Jag fick lite sällis av Gustaf och Sophie på tunnelbanan också, det var trevligt. Jag hoppade av vid t-centralen och försökte göra mig så liten som möjligt bland alla stressade människor. Det gick ju inge vidare med min tjockisjacka och stora skolväska. Men jag sprang omkring och fick lite allt möjligt köpt, och sedan mötte jag upp min syster och fick ännu mer att konka på. Svett, trängsel och stress. Inte najs. Men nu är jag faktiskt i princip klar med alla mina julklappar, och imorgon ska jag bara boxla med klassen. Sen är det jullov. Helt underbart och väldigt behövligt.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Grymt snygg design Petra ! :)

Hoppas du får ett underbart jullov! ;D

Postat av: Stefan

Såg att du var medlem på Blog.lovin och jag tänkte att vi kanske kunde hjälpa varandra genom att prenumerera på varandras bloggar. Jag har lagt till till dig nu och skulle uppskatta om du ville göra samma sak.



omdigitalkameror.se

Stefan

2008-12-20 @ 12:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback