Coolt!

Pappa har en av sina gamla kompisar här, från Holland. Jag tycker att det är lite obehagligt att ha någon jag inte känner här, men han är faktiskt ganska cool. Dessutom har han varit kändis tidigare! Han flyttade till Holland och pappa tappade kontakten med honom. Sedan såg pappa honom på TV, och skickade brev till hans fanclub. Sen dess har de varit vänner, och han hälsar på någon gång ibland.

Jag minns en gång när jag var liten och träffade hans dotter. Jag pladdrade på med henne om en massa saker, och helt plötsligt utbrister min syster "Petra, hon förstår inte vad du säger. Hon kan inte svenska.". Gud vad jag skämdes! men hur skulle jag kunna veta det? (förutom det faktum att jag fick NOLL respons när jag berömde hennes nessesär..)

Kommentarer
Postat av: Tobias

hahaha ser man på ;D haha

Postat av: Filippa

Gud så fin bild du har i headern! :)

2008-12-05 @ 18:39:50
URL: http://flings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback