TV!

Jag har fått en TV! En antik och ack så dålig TV, men den funkar(inte) i alla fall. Frida flyttar ju nu, lämnar huset så att jag är ensamt barn kvar. Och då fick jag hennes gamla ruttna TV, men jag blev förståss jätteglad över det. Så jag tänkte att jag skulle koppla in den och min DVD direkt. Hmpf! Trodde jag ja! Här var det en riktigt gammal TV som endast har uttag för el och antenn, så jag måste använda mig av en video för att komma åt DVDn till TVn. Och självklart tog Frida med sig fjärrkontrollen till nya lägenheten, så inte kan jag kolla på TV heller.. Attans bananer, jag som hade tänkt ligga och mysa framför TVn en stund ikväll, jag får visst vänta till imorgon när pappa kommer hem ;)

Jaja, jag får väl ha en likadan kväll som jag har haft de senaste åren sen min TV dog.

Nä, jag använde inte alls ordet TV särskilt mycket i det här inlägget... Rubrik var ju bara ett måste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback