The day..

Nu är jag hemma. Jobbet var rätt lugnt som vanligt, dock har vi lite smått irriterande gäster där just nu - men sånt får man ta antar jag. Tjejen jag jobbade med förra helgen hade varit urgullig och lämnat två chokladbollar till mig som hon hade fått när hon jobbade på Delicato. Hur många gör det när man har känt varandra i två dagar? Jättesnällt tycker jag, jag önskar jag kunde tacka henne men jag vet inte riktigt hur jag ska få tag på henne :)

Efter jobbet åkte jag och mamma till Haninge, där jag köpte två par jeans efter mycekt velande. Får se om de stannar, jag har inte prövat dem igen än.. Sedan åkte vi som dagt för att kika på tapeter, men jag tröttnade snabbt och gick bort till barnhörnan och lekte med lego, själv. Lego är underskattat, dock blev jag utkörd för att de stängde innan min gubbe blev klar. Ni skulle sett, den blev grym!

Det blev Pizza Hut på vägen hem, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback