OS-invigning


Jag tror att jag aldrig har sett en OS-invigning. Och självklart missade jag den idag också. Jag visste inte ens att den var idag, mitt sportintresse har liksom flutit iväg till ett okänt ställe. Jag älskade sport förut, och var faktiskt rätt insatt i det. Men jag tröttnade när alla började prata om det hela tiden, när hela grejen blev ännu en anledning att bråka och tjaffsa om saker och ting.

Jag blir så trött på människor som slåss och skriker människor som hejar på ett annat lag än de själva. Patetiskt.

Kommentarer
Postat av: Gurra

OS invigningen är typ bara bull dem 3 och en halv första timmarna. Då är det bara en massor med människor som går, å går, å går, å vinkar, å skrattar, å går och en kille/tjej som viftar med en stor flagga. Och det är de hela i 3 och en halv timma... Sen är det nått skit tal som också är massa bullshit å skit, de ända coola är fyrverkerierna i slutet :D!



Jag halvkollade på hela skiten för att se om Charlie Davies filmades när USA gick (en bajen spelare). Men såklart kollar jag bort och missar helt när USA går... xD!

2008-08-09 @ 02:59:59
Postat av: wahlman #16

jag skriker på andra :D

dock slåss jag inte...xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback