Nostalgi.


Idag skulle jag rensa bland grejerna som har dragits ut ur mitt gamla rum. Jag hatar att kasta, speciellt gamla saker. Det ligger så mycket minnen i allting, nostalgi. De tre grejerna på bilden är ju perfekta exempel. Tatueringen, jag var ju bara tvungen att testa igen! Ringen, det är ju  en sån där ring som ändrar färg beroende på humör. Jag tror ju inte riktigt på det, men det är gulligt. Synd att jag kan hitta lappen där det stod vad färgerna betydde.
Armbanden hade ju alla förut, och nuförtiden verkar det vara populärt igen.

Jag kastade i princip ingenting, utan gick och målade lite ramar istället. Jag är riktigt dålig på sånt här...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag hittade också min ring för inte så länge sen ^^

Hittade dock inte heller lappen..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback