Korvar för alla smaker..

Vi var hos Jessica igår och grillade ett par stycken. Det slutade med att alla trängdes under filtar, eftersom den svenska sommaren är över för länge sen, och en ny istid är påväg. Några trängdes i en sovsäck, det såg nog mer ut som en turkos korv.. Anledningen till att vi var där var att säga hejdå till Linda, som flyttar idag(?). Det skulle ju vara en överraskning alltihop, men vi alla förstörde nog en liten del var.. Det är bara jag och Jenny som lyckas med sånt där, vi överraskade Lina totalt när hon fyllde år. Det var jätteroligt!

Sköt om dig Linda, vi kommer sakna dig! <3


Glömde nämna att jag lånade Gustafs rullstol igår. Jag satt i mitten av allihop, vi pratade. Helt plötsligt börjar rullstolen luta sig bakåt. Jag fladdrar med armarna som fasen, och några sekunder senare ligger jag på marken. Alla skrattade. Kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback