I'll follow you into the dark



Jag tror att
inlägget om Billiam väcker tankar. Tiger ville nämligen att jag skulle skriva om henne! Tiger heter egentligen Sona, och varför hon kallas Tiger är väl ett mysterium som jag faktiskt inte orkar förklara. Tiger förstår mig, jag förstår henne. Varje dag upptäcker vi någonting nytt som visar att vi är lika, vissa saker är skrämmande. Och nej, jag syftar inte på att vi båda gillar svart och sånt där, utan lite mer konstiga saker.

Tiger är mogen för sin ålder, det finns väldigt många 14-åringar som springer omkring och leker batman fortfarande(känns det som...).
Läs hennes blogg här :)

Kommentarer
Postat av: Kentiger

awwww vad söt du är<3

Postat av: Lina

Skriv om mig! :) hihihi

2008-08-18 @ 23:34:14
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback