BOSTON TEA PARTY.


Kan väl inte låte bli att tycka att de är charmiga, de där två..


Boston Tea Party var underbart. Filip och Fredrik är Sveriges absolut bästa kändisar, utan tvekan. De är så oerhört spontana och roliga, och kan så himla mycket. Jag tycker verkligen om Boston Tea Party, det är ett humorprogram som inte bygger på skämt där man faktiskt kan lära sig någonting också.

Jag skulle antagligen kunna späda på rätt rejält om hur bra jag tycker att Filip och Fredrik är på alla sätt och vis, men jag ska istället sluta inlägget med att det var en riktigt trevlig kväll och bra slut på donken med Lina och Emil efteråt. Skulle inte tveka en sekund på att få se dem live igen, de är så sjukt roliga. Jag älskar dem.

Kommentarer
Postat av: kentiger

SÅ TUFFT ATT NI SÅG DEM, ÅÅH!

Postat av: Lina



:') <3

2008-08-19 @ 23:37:57
URL: http://pottfrilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback