Torsdag

Idag har jag varit på dåligt humör, och är sjukt trött. Egentligen borde jag läsa bok, men det har jag redan gjort en del under eftermiddagen och dessutom har jag ingen lust. Det får bli innan jag somnar. Men det lär ju bli snart, om jag vågar förståss. Jag är lite småskrajsen för att gå och lägga mig ensam, och mamma och pappa kommer inte hem på ett tag. Men det ska nog gå bra, jag får se till att bli lite mindre feg helt enkelt ;)

Imorgon fyller jag år, men det känns inte direkt som en lika stor grej som ett par år sedan. Det ska självklart bli kul, inte för presenterna och så - utan bara att det är någonting speciellt med det. Det är liksom någonting som får en att le hela dagen. Jag ska i alla fall umgås med vänner och sådär, firandet med familj och släkt blir på söndag istället. Mormor ringde förut, påminde mig lite snabbt om att hon skulle komma på söndag - men det hon egentligen ville fråga var ifall jag hade sett att det haglat i tisdags. Jag började skratta, varför ringer hon två dagar senare och frågar det? Inte sjutton kommer jag ihåg det, och skulle jag göra det så är det extremt ointressant fakta. Precis som det jag skriver i bloggen kanske?

Vi fick veta om vi kommit in på gymnasiet idag, det första valet alltså. Det gjorde jag, på alla mina val. Det känns ju rätt lugnt när jag ligger ca 100 poäng över den som hade lägst poäng som kom in på mitt förstahandsval. Men det är bara fortsätta plugga!


Ojayer säger:

du fyller år i morgon (bara så du vet att ja iaf kom ihåg de idag ^^


ibland är han ju lite skön alltså...

Kommentarer
Postat av: Annizh

Grattis i förskott (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback