Rix FM

Jag sitter här och lyssnar på webradio. Just nu är det Rix FM som står för underhållningen. Nyss berättade dem att snart kommer veckans nya hitvarning! Och vilken tror ni det är? Jason Mraz - I'm yours! Hur fasen kan den bli en hitvarning? Den är urgammal, brukar inte veckans hitvarning betyda den nya musiken? I'm yours är en underbar låt, men jag tycker inte riktigt att det är någon hitvarning..

Nej, nu ska jag digga Rongedal. Och sen ska jag komma på något vettigt att skriva tills nästa gång (förhoppningsvis...)


Bah! Jason har spelat in en ny version av den! Inte alls lika bra!

hahhahahaah!
han har ju en gubbkör som sjung "eeeeeh" x'D

Kommentarer
Postat av: Hanna

fan va snygg header du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback