Påverkade människor

När jag var på Teneriffa började jag fundera på lite allt möjligt. Jag kom på hur extremt dum jag har varit. Alkohol, det blir alla påverkade av på något sätt. Men jag har alltid tänkt att mamma och pappa inte blir det. Om de har sagt någonting konstigt eller så, då har jag bara tagit det som en självklarhet att de bara är konstiga som vanligt. Det har aldrig någonsin funnits en tanke på att de faktiskt druckit alkohol och att de konstiga kommentarerna bara var helt normalt beteende från deras sida.

Men när mamma satt och asgarvade när hon översatte "Gissa bajset" till "guess the shit" så gick det upp för mig att hon kanske inte var helt nykter.

Jag ska se det här som något positivt, jag har kanske normala föräldrar ändå...

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAHAH ulla alltså XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback